De Citit : Editoriale

Earth Market

| 03 martie

Targul Taranului la export

La un moment dat alergatul cu taraba prin oras devenise sport urban. Dar nu asta era cel mai rau, ci faptul ca nu mai stiai la care taraba e un producator pe bune si la care doar se vinde branza in regim de consignatie. Iata ca acum Targul Taranului a revenit la ce-si propusese de la inceput: un formator si un promotor de cultura gastronomica. A venit momentul ca Targul Taranului sa iasa in competitia globala, pe o piata in continua crestere, sustinuta de peste 20 de ani de miscarea Slow Food. Dupa cum banuiti, Slow food e imaginea inversata a Fast food. Acredi­tarea internationala in reteaua Earth Mar­ket a pietei de la ARK- Bursa Marfurilor ascute „lupta de clasa“; vis a vis de Piata de Flori Cosbuc, Slow food si Fast food stau fata in fata. Aveti astfel posibilitatea de a incerca direct, pe viu, sa faceti parte dintr-un experiment urban in care veti avea de ales intre cele doua curente.

Competitia reala este principalul instrument de dezvoltare, iar Rahova este un loc predestinat reinventarii econ­o­miei Bucurestiului, inca de acum 120 de ani, de la aparitia fabricii Bragadiru si a Bursei Marfurilor. Intrarea acestei piete de producatori adevarati in circuitul international odata cu acredi­tarea Earth Market este un moment de cotitura pentru clientii produselor autentice. Earth Market – Targul Taranului nu este doar o piata, ci un hotspot, un urban fusion de produs traditional cu fresh design si arta con­temporana. Este o poarta dinspre si catre Europa, deschisa de un grup de oameni care au curajul sa iasa „pe piata“ cu potentialul creativ al Romaniei. Producatorii de aici sunt branduri globale in devenire. Unii sunt deja campioni care si-au luat zborul si acum isi poarta cu mandrie brandul propriu langa cel al Romaniei, pe care-l promoveaza fara sa-l fluture cu emfaza nationalista, si, deci, cu atat mai eficient!